رویدادها آرشیو خبر ها
نگرانی های الگری از تعداد مصدومین یووه

نگرانی های الگری از تعداد مصدومین یووه

الان زمان مناسبی برای ابراز ناراحتی و نشستن و بیش از اندازه فکر کردن به امتیاز مهمی که برابر کروتونه از دست رفت، نیست. حالا در یکی از حساس ترین زمان های فصل جاری قرار داریم و با توجه به فاصله چهار امتیازی با رقیب مان ناپولی باید تنها به دیدار مهم رودررومان مقابل این تیم سرسخت بیاندیشیم.

 

اینجاست که دیگر حق اشتباهی نداریم و نباید کوچکترین اشتباهی از ما سر زند، کوچکترین اشتباه می تواند تمام اندوخته های فصل را از بین ببرد و رسیدن به هدف را با مشکلاتی روبرو سازد.

 

اما الگری در استانه این دیدار مهم با نگرانی هایی روبروست، اسیب دیدگی بازیکنان یووه تمامی ندارد. پیانیچ، استورارو و مانژو تعداد جدیدی از مصدومین کنونی یووه هستند که با وجود اینکه در حال تمرین با گروه هستند هنوز احتمال حضور صددرصدشان برای دیدار مهم یکشنبه برابر ناپولی مشخص نیست، اما مربی امیدوار است که این بازیکنان توانایی همراهی تیم را برابر ناپولی داشته باشند.

 

استورارو که از ناحیه اشیل پای چپ دچار اسیب دیدگی شده، در صورتی که نتواند امادگی لازم را طی روزهای اینده کسب کند، الگری و یووه را با توجه به تعداد مصدومین با مشکلاتی روبرو می کند.

 

همچنین ده شیلیو، دیگر بازیکن یوونتوس است که مطمئنا به بازی برابر ناپولی نخواهد رسید، او که در دیدار برگشت برابر رئال در لیگ قهرمانان اسیب دید، همچنان نتوانسته دوران مصدومیت خود را سپری و به امادگی لازم دست یابد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: